niedziela, 30 września 2012

Retusz - lighting

Welcome PzychoStock again!
Today description will be very short, becouse of Kotuch's weak english skills... Ok, so I'm Kotuch wchich is english "tomcat" i think (old, fat cat) or cote (home of geese). 
I love PzychoStock eyes and today I'm gonna use only lighting, to show them. I'm not impressed/delighted of this retouch, becouse of the background and lips - they should be more saturated. BUT i promised myself to use nothing but ligting, just to show how it works. Hope you like it!

Witamy znów PzychoStock!
Dziś opis będzie bardzo krótki, ponieważ Kotuch nie mówi dobrze po angielsku... Ok, więc jestem Kotuch, co oznacza stary gruby kot, lub w gwarze pomieszczenie na gęsi (ale nie kurnik).  
Kocham oczy PzychoStock i dziś specjalnie użyję tylko świateł, by je (oczy) wydobyć. Nie jestem zachwycona retuszem, ponieważ irytuje mnie tło i usta - powinny być bardziej nasycone. ALE obiecałam sobie, że nie użyję niczego oprócz świateł, by pokazać Wam jak to działa. Mam nadzieję, że się podoba!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz