wtorek, 13 grudnia 2016

005 glamour


 "The lovely one" original photo by Francescaamymaria is here. I love to work with tiny changes - which doesen't mean it takes just a few minutes to finish it... I thought that this is not just a big deal - making retouch, so after natural retouch I fix clavicles, then bacground color, then red flash on hair, then I found on my Gimp tools curly-pin... And after two hours of my work I realized that it looks quite natural and glamour, as I wish. Hope you like it!
Oryginalne zdjęcie "The lovely one" zrobione autorstwa Francescaamymaria jest tutaj. Kocham pracę nad drobnymi zmianami - co nie oznacza że zajuje to kilka minut, by je skończyć... Pomyślałam, że to nic wielkiego zrobić zwykły retusz, więc zaczęłam prostować obojczyki, potem zmieniać kolor tła, potem rude odrosty, potem znalazłam lokówkę wśród moich narzędzi w Gimpie... I po dwóch godzinach prac zdałam sobie sprawę, że wygląda to wszystko naturalnie i glamour, jak chciałam.
Mam nadzieję, że Wam się podoba.

PS How to say "glamour" in polish?
PPS Jak powiedzieć "odrosty" po angielsku?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz