niedziela, 18 grudnia 2016

006 city brain



Ok, so to start - I thought that it would be a better work, but after HOURS spent on that I had enough. I cannot make it better - the idea was very good, and pictures from RachgracehStock and FairieGoodMother were brilliant, but after finishing model, I was confused - should I put it on pale sky, or completly new background? Should I mix it, or leave it? Should I put a rainbow there, or maybe some painting?  As you can see, I'm not the type of gimp-worker who had one vision from the very beginning - on our left there are my fails.
So I ended up with two visions - one clear without any visions, rainbows, fireworks and vector-graphic stuff, and second one - as a example of neon logotype - it would look great as a real city neon, I think.

Ok, na początku - myślałam, że to będzie lepsza praca, ale po GODZINACH nad nią spędzonych mam dość. Nie zrobię nic lepszego - pomysł był świetny, zdjęcia od RachgracehStock i FairieGoodMother też znakomite, ale po skończeniu montowania modelu byłam lekko w rozterce - czy zostawić to na oryginalnym tle nieba, czy zupełnie nowym? Powinnam to miksować (kolorystycznie) czy zostawić, jak jest? Powinnam wstawić tam tęczę, a może ręcznie pomalować? Jak widać, nie jestem typem gimpownika, który od początku do końca ma jedną wizję - po lewo kilka moich nieudanych wersji.
Więc skończyłam z dwiema wersjami - jedna przejrzysta bez "wizji", tęcz, fajerwerków, grafiki wektorowej i druga - będąca logotypem w wersji neon, który wyglądałby znakomicie jako prawdziwy neon, tak myślę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz